04 Şubat 2011

Fazla Mesai

Bay J.(ki kendisi kanımca yer yüzündeki en antipatik adamlardandır) Geveze'nin(ki kendisi kanımca zeki ama çarkların kendisini evirip çevirmesine karşı koyabilecek dayanıklılığa sahip olmayan (okan bayülgen misali) adamlardandır) beraber hazırlayıp sundukları programın adıdır, başlıktaki sıfat tamlaması.

Program gerçekten kötü. Gençlerin eğlenmeye zorlandığı, yukarıda ismi geçen şahısların da komik olmaya çabaladığı bir program. Açıkçası 5 dakikadır izliyorum ama çok net yargılara varabildim. Gelen konuklar da bir yerden sonra mutlaka sıkılıyorlardır. Her şeye tuş, her şeye gülüş, her şeye kahkaha, her şeye alkış... Bu ne lan? Böyle bir program daha var televizyonlarda...

Hayrettin... Hiç komik değil. Gösterdiği videolar komik ama adamın kendisi komik değil. Olamayacak da. O saçlarla mümkün değil. Tipi komik ama kendisi değil. Konukları komik ama kendisi değil. Etrafındaki her şey komik belki de ama kendisi değil. Değil arkadaş, değil işte!!

Defne Joy öldü tamam da bitmedi çilesi. Öldü yahu. Ölünce biter sanıyordum ama bitmezmiş. Tamam ben ahlaki olarak yargılayabilirim bazı durumları ve bu yargılar sonucu hayatımı şekillendiririm. Kendi hayatımı... Defne Joy öyle şekillendirmemiş diye niye ona kin besleyeyim? Arkadaşım olsaydı uyarırdım, hiç olmadı konuşmazdım. Sevgilim olsa terkederdim. Bir yakınımı etkilediğini düşünsem konuşurdum vesaire. Ama şimdi hiç tanımadığım bir insan hakkında, sadece medyatik diye ve de öldükten sonra ahlaki yargılara vararak ne yapmaya çalışılıyor anlamış değilim? Haa bir de bu adamlar ilk defa tanıştıkları kadınları, evlerine davet etmiyorlar sanki. O kadınla yaptıklarını ertesi gün arkadaşlarına anlatmıyorlar sanki. Hatta artık yeni moda olarak internete fotoğrafları koymuyorlar sanki... İki yüzlü, ahlaksızlar. Kötü ahlaklılar ya da...

Rasim Ozan ile Müjdat Gezen'i izledim. Canlı canlı. Müjdat Gezen o yaşta kıvırmasına hiç de gerek olmayan bir mevzuda kıvırdı. Bazı kaygılar taşıdığı için belki de. Ben taşımıyorum ve blogun da takip edilmediğini bildiğim için açık açık söylüyorum. Kimseye aptal demem, bilmiyorum ölçüsünü. Ama Akp'ye oy veren adamın zekası hakkında bazı yargılara kavuşabiliyorum ve iyi şeyler değiller.

Rasim Ozan'ın ise terbiye yoksunu olduğunu açıkça iddia edebilirim. Bağır, çağır, köpür, salya, sümük... Etrafındakini konuşturma. Sorsan liberal...

Bir de Mustafa Akyol var. Her türlü devrime karşıyım diyen muhafazakar liberal. Şimdi ne desem bilemiyorum ama tarihi okuyamadığından emin oluyoruz bu cümlesiyle. Onun liberalliğinin kaynağı devrimsiz bir tarih midir diye düşünmekten de kendimi alamıyorum.

Gittim.. Eyvallah.

Hiç yorum yok: