13 Temmuz 2010

bak sen!

- erkek diyince canlandırdığımız şeyler var kafamızda. hemen hemen herkesin. "erkek gibi ol!" yani ki cesur ol, mert ol, dürüst ol, güçlü ol. vur, kır, parçala bu maçı kazan! tamam. hayvanlar alemi ve insanlık tarihine bakınca bu atıflardan gocunmak anlamsız. hepimiz bu erdemli sıfatlara nail olmaya çalışıyoruz. (erdem, sıfat ve naili aynı cümlede gördükten sonra, gerisini okumazdım ben olsaydım) yapıyoruz veya yapamıyoruz. ona göre tercih ediliyoruz ya da tercih ediyoruz.

- peki ya kadın? kadınlar? kadın diyince benim aklıma samimiyet geliyor. şöyle bir samimiyet. kadın, duygu insanı! anaçlık, bakıcılık, koruyuculuk, sahip çıkıcılık, yaratma - yaşatmacılık. bu kadar duygularıyla var olan bir varlık samimiyet yönünden ileri bir düzeyde olmalıdır. erkek aklını kullanmak zorunda kaldığı için samimiyetini kaybedebilir ama kadının samimiyetini kaybetmesi bana erkekleşmesi gibi geliyor. kadının erkekleşmesi de sisteme eklemlenmesi gibi geliyor. işte iyice tiksiniyorum ben o kadından.

- şu ana kadar ne yazdım, ne anlattım bilmiyorum. ama anladıysan, üzerine konuşmalıyız...

- yine evcilik oyunu adlı programla ilgili bir şey söyleyeceğim. şimdi biliyoruz ki karakterler yalan. ama en yalanı da sertaç denen adam. kameraları ve dünyayı yakmaktan söz ediyor. kimsin lan sen tarrağam?

- raid kokusuz sineksavar aslında kokusuz değil!!! ben alıyorum yani kokuyu. kokulusuna göre elbette idare eder ama kokusuz demenin de alemi yok. ayrıca niye kokusuz? ne koyuyorsun ki içine?

- benim de artık bir t-shirt'üm var! hemi de almanya!!!

- datça'ya gidicez, iki bira açıcaz. datça'ya gidip, iki bira açıp naaapıcaz? tatil.

- çok haketmiyorum bu tatil olgusunu ama denizi de seviyorum. fırsatları kaçırmıyorum. böyle ibne gibin, puşt gibin bir şeyim sanırsam...

- çok yalan söylüyorum bazen. umarım geçer...

- iyi niyetimden şüphem yok!

- ferahevler'den çıkıp, tarabya, istinye, yeniköy, hisar vesaire yürümek... emirgan koruyu gezmek. 9'da yürümeye başlayıp 6-7 saat devam ettirmek. hem de 0 uykuyla geçirilmiş bir gece sonrası. hem de dertlerin en büyüğünü taşıyarak. işte istanbul, işte sahil. bu yüzden hala yaşanılabilir buralar...

- koca göt hiç cazip değil. büyük olmayan ama haddinden fazla hareketli yani sıkı olmayan memeler de öyle. bi çeki düzen ver kendine allasen!

- bu kadar. yorum yap!

Hiç yorum yok: