09 Temmuz 2010

geri dönüşüm

- blogum vardı benim.bir zamanlar götüm kalkmış olmalı. neyse, geri dönüş yapalım...

- ğ harfinin gerekli olmadığı konusunda net fikirlere sahibim artık. g ya da y harfleri ğ kullanılan yerlerin açığını kapayabilir bence. yogurt demek koymaz bana. zaten y harfi ğ'nin okunuşunda önemli bir yer kaplar. "değinmek" yazarız, "deyinmek" okuruz. bence ğ kaldırılsın.

- scrabble'da 8 puan kendisi. oyunda kalsın... iyi puan kazandırıyor.

- yazılar 2 kişiye gidiyordu. artık 1'e düştü. belki birileri blogu keşfeder. ne bileyim?

- "ama hepsi yalan diye basit bir cümle, bu kadar çok şey anlatabilir mi gerçekten? yoksa ben kafayı mı yedim?

- evcilik oyunu programındaki hakan isimli insan yemek yerken ağzını kapatmayarak ayıp ediyor bence.

- referanduma hayır diyeceğim! sen de öyle de! 12 eylül anayasası önüme gelse ona da hayır derdim. başka herhangi bir anayasa önüme gelince de hayır diyeceğim. ben anayasalara hayır diyen biriyim. anayasasızlığa evet!

- dönüm noktasındayım ey halk! döndürmeyin beni. başka biri olacağım artık, sanırım daha iyi. geçmişe değil, geleceğe takılı kalıcam. en azından şimdilik öyle düşünüyorum.

- bum bum bum karı getti! diyor dimi o adam? ayrılık acı vermiş...

- domateslerin kabuğunu soy, kesme. ez... püre yap. üzerine kırmızı biberi julien biçimde doğra. sarı biberi de öyle yap! yeşil biberi de. soğanları büyük büyük doğra, kavur. yine julien kestiğin tavuk göğüslerini at. onlar hafiften kızarınca üstüne domates ve biberleri at. pişsinler. kısık ateşte, fazlaca. üstüne köriyi ve acı sos'u koy. tuzu koy. sonra makarnayı haşla. çubuk makarna. kırmadan. piştikten sonra koy derin bir kaba. üstüne tavuklu sosu dök. karıştır. iyice yedir. en son tabağı fesleğenle süsle. yoksa taze nane. taze kekik de varsa süper olur. faklı lezzet istiyorsan eğer, makarna içine hiç girişme. acı sos ve baharatları çıkar. bal koy. sen beni dinle! afiyet olsun.

- artık burdayız esin. bakalım başka birileri keşfedecek mi?

- hoşçakal.

Hiç yorum yok: