25 Ekim 2011

Karanlık

- Bu İçişleri Bakanı neyin kafasını yaşıyor? Yardımlar yeterli diyor ee hala ulaşılamayan bir sürü köy varmış o nasıl olcak? Millet yardımları yağmalamak zorunda kalıyor. Kime yetiyor yardımlar? Atalay'a yetmiş herhalde ama insanların hala yardıma ihtiyaçları olduğu açık...

- Van Valisi de Belediye Başkanı'nın ortak hareket edelim teklifini geri çevirmiş. Belediye başkanı BDP'li diye sanırım bu ahmakça tavır... Bir Vanlı ilk gün canlı yayınlanan bir programda tüm Türkiye'nin duyduğu bir cümle sarfetmişti ya hani. Nerde bu a.... k.... valisi? diye sormuştu. İlk iki kelimeyi atmak ister, sonuna da ünlem koymak ister bu gönül...

- Neyse efendim...

- Seks objesi olarak görülmek istenmeyen kadın mutlaka ki seksi oluyor. Zaten o yüzden bu sorunun muhattabı oluyor. Ama bence tüm kadınlar biraz seks objesi olarak görünmek istiyorlar. Çünkü onlar da biliyorlar ki erkek için çirkin kadın ve seks objesi olan kadın diye iki kavram var. Güzel kadın diye bir şey yok. Güzel kadınla sevişmeyi hayal etmeyecek bir erkek yok... E günümüzde güzel olmaya çalışmayan bir kadın da yok. Hatta güzelliğine erişmeden evden çıkan kadın da yok... Sür, sürüştür. Ayna önünde bir 10-15 dakika... E oldun seks objesi! Sen güzel kadın oldum sanıyorsun ama olduğun bu... En azından bunu değerlendirecek kişiler açısından...

- Van'a yardım etmek için kolileri taşıyordum. Biri de çıkıp biz de sana yardım edelim demedi. Ev ile kargo şirketinin arasını kaç tane koli varsa o kadar gidip geldim... Herkes eline sağlık dedi, koliyi nerden buldun dedi ama kimse dur yardım edelim demedi... Hayır yine terledim olan o oldu. Yine duş, bişeyler... Zaman geçiyor ve ben hep bir şekilde terleyip duş almak zorunda kalıyorum. Vallahi yeter!

- Sakalsız iğrencim. Aslında sakalla da iğrencim ama sakalsız böyle ne biliyim, yüzüme bakılmaz yani o derece... Ben aynaya bakamıyorum, kendimden tiksiniyorum...

- Sigara içme oranı artınca, nefesteki hırıltı da artıyor. Kendimden biliyorum... Ama yapacak bir şey yok. Dertliyim, içiyorum... Saçlarım da bir gecede beyazlayabilir, çok korkuyorum...

- İyilik yok. Kötülük çok. Karşılıksız iyilik yapamayacağın için yapacağın iyilik de bir anlamda kötülük. Ya da sen denesen bile öyle düşünüleceği için ya iyilik yapamıyosun ya da kötülük yapıyormuşsun gibi oluyor. Yok arkadaş, ben iyiyim, iyiliğini düşünüyorum desen de inandıramazsın. Bir de senden gelecek hayır ...... diyenler oluyor. Ya hayır bu, bırak nerden geliyorsa gelsin. Borçlu değilsin merak etme, yazmıyorum bir yere. Sadece birilerinin hayatı güzelleşebiliyorsa güzelleşsin derdindeyim. Yok arkadaş. Sen güzelleştireceğine, çirkin kalsın diyor adam. Ben o kadar çirkin miyim?

- E ben kime gideceğim başım sıkışınca. Var mı öyle birisi? Hayır ben gelirim de kabul eder misin beni? Edersin belki... Ben niye sana gelemiyorum o zaman? Ya da senin başın sıkışıksa benim sana gelmemi engelliyorsun. Cidden anlamıyorum... Kullan ya beni, sömür...

- "Replikas" - "Bahar" şarkısı... Gel kör et, beni bile bile!

- Her acı bir şey öğretiyor, bazıları da böyle anlamsız yazılar yazdırıyor işte...

- Çadırlar yeterli diyorlar, yalan! Keşke köylere ulaşabilse destekler ama yılmak yok... Dayanışalım... İleride bizim başımıza gelebilir diye değil... Birilerinin hayatı güzelleşebilir diye...

- Her yer karanlık bu ara! Kimse yok... İçimiz yalnız... Nefes hırıltılı. Bekliyor başımda bir ......

Kovuyorum, gitmiyor... Sigaramı yakıyorum, bitene kadar devam... Sigaramın ucunda bir ışık ve çıkan duman... Yaşıyorum... Sigara içtikçe... İçimi hissettiren, ışık veren, koku veren hiçbir şey yok başka. İyi ki varsın bu aralar sigara! Sigara bünyeye yararlıdır!

Zamlar da g........ girsin...

Hiç yorum yok: