02 Kasım 2011

Tuvalet Terliği

- Okan Bayülgen'in saç boyatması tamam ama böyle gölgeli gölgeli yapmasına da gerek yok... Tepeler daha açık, aşağılar siyah! Anlıyorum nedenini. Ferhat Güzel gibi, İbrahim Tatlıses gibi normalde erişilemeyecek bir siyahlıkta saçları olsun istemiyor ama böylesi de saçlarını sarıya boyamaya güveni yetmeyen, Cumhuriyetçi teyzelerin yaptırdığı saç gibi oluyor... Kadın olsa çok da çirkin olur o ayrı...

- 13 yaşındaki kıza tecavüz eden 20 küsür insanın, adli tıp raporuna göre suçlu bulunmamasından sonra; memlekette 13+ yaşında tecavüze uğrayacak her kız, erkek, kadın; deli numarası yapmalılar; kendilerine bunu yapanların ceza alması için... Kızın psikolojisi iyiymiş ve olayın farkındaymış ve kendisi istemiş ve psikolojik bir komplikasyon geçirmemiş... Vay anam! Kızın psikolojisi iyi diyenlerin psikolojisini geçelim de bu günden sonra özellikle kadınlarımızın psikolojilerinin çelik gibi olacağından şüphem yok... "Toplu taşımada o kadar tacize uğradın, tecavüzde mi psikolojin bozulacak" şeklinde bir iddiayla düşecek çok dava olacağını tahmin ediyorum... Abartma ve saçmalama demeyin... Bunları yapan ben değilim...

- Türkiye kadınların en rahat yaşadığı ülkeler sıralamasında 135 ülke arasından 122. olarak ilk 100'e girememiş... Hedef 2023'te ilk 100'e girmekmiş... 122 iyidir bence... 122'nin aşağısında yer alan ülkeleri merak edenler bakabilirler: http://reports.weforum.org/global-gender-gap-2011/

- Nagehan Alçı; Atatürk'e diktatör demiş, Che'ye yamyam demiş... Kocası Rasim Ozan Kütahyalı olan bir insandan beklenebilir açıklamalar... Bir insan Rasim Ozan Kütahyalı'ya aşık olup, onunla evlenebiliyorsa o insana Nagehan Alçı denir. Nagehan Alçı'nın ne ilk saçmalamasıdır ne de sonuncusu olacaktır...

- Che ölürken çantasından Atatürk'ün Nutuk adlı eseri çıkmış da ne büyük kolpadır ha! Hayır bir de buradan ne paye çıkaracağız? Atatürk olmasaydı Che devrimci olamazdı he mi? Babamın kafası bu kafa... Chp olmasa devrim diye bir şeyden söz edilemezmiş Türkiye'de!.. Ha babacım...

- Ben mi yanlış duydum yoksa büyükbaş bir kurbanlık hayvan 7000 lira mı? Eğer öyleyse ben kendimi kurban ediyorum. 7000 de istemiyorum. Anneme 4000, babama 1000 verin ben ölmeye razıyım, hazırım... Kanımı alnına sürecek olanların Hint danslarından bir demet sunmasını istiyorum bir de sadece o kadar...

- Eva Green güzel değil ama kadın... Yalnız, bazen o kadınlığını göstermeye kalkıyor... İşte o zaman çok basit, paçoz... Dursa yetecek olan insanlar var; göstermeden duramıyorlar. Bir dur ya... Sen dur biz bakalım... Senin gösterdiğin yerlere bakacaksak, milyonlarcasına bakabiliyoruz zaten... Biz sende başka bir şeye bakıyoruz Eva Green... Lütfen daha dikkatli ol. Bak Natalie Portman'a! Hiçbir tarafı seksi değil ablanın ama görünce diyoruz ki aaa kadın! Sana ise öyle bakmak, gün geçtikçe zorlaşıyor... 10 kiloluk memelerini çek gözümüzün önünden... Senin gözlerin güzel, elmacık kemiklerin çıkık, duruşun havalı, ayakların yere sağlam basıyor... Hiç ihtiyacın yok öteki şeylere... Senin için söylediklerim Penelope ve Scarlett için de geçerli... Görürsen iletirsin... Holywood falan demeyin, size Natalie Portman örneğini sundum... Orayı geçtik yani...

- Abbas Güçlü; bugün 24 şehit verdik... Böyle bir günde siyaseti karıştırmayalım diyor. Bugün deprem oldu, böyle bir günde siyaseti karıştırmayalım diyor. Cumhuriyet diyor, siyaset karışmasın diyor. Sınavlarda şifre var diyor ama siyaseti karıştırmayın diyor... Ben anlamıyor, Abbas Güçlü ne diyor?

- Futbol blogunda Rasim Ozan ile ilgili bir tam yazı yazmıştım. Blogun diğer yazarına tepkiler gelmişti, arkadaş siyaset yapmış diye... Buldum o tepki gösterenleri, tepki gösterdim. Hiii siyaset yapmış!!! Ne be bu? Rasim Ozan futbol konuşuyor ya! Ayrıca şike soruşturmasının siyasi bir tarafı yok mu? Yoksa bu adam niye spor yazarı oldu bir gecede? Ne? Siyaset mi? Iyykk! Sana ıyykk! Pislik... Tuvalet terliği! Hem de sarı olandan! Plastik! Böyle bir tarafı kopar hani. Ayak ordan çıkar, basamazsın yahu! Pis! Tuvalet terliği!

- Kusura bakma siyasetsiz! Hakettin, suçlusun çünkü! Damacana!

- Hemen videosunu koyalım da deli sanmayın!



- Damacanaya tecavüz eden adam var lan bu memlekette. Neyse ki etmeyen de var... Ama kalmaz bir 10 seneye... Neyse ki kızlarımızın da psikolojisi sağlam artık ve daha çok kendi rızalarıyla sevişebiliyorlar... Hem de mahkeme kararıyla... Böylece damacanaların tecavüze uğramasının önüne geçebiliriz... Bravo mülkün temeli!

- Şebnem Ferah... Hem diyorsun ki sevişmek sevmekten gelir, inanmışım... Hem de diyorsun ki içine girdiğin küçük kaygan deliği, yeni ve büyük bir dünya mı sandın? Hem diyorsun ki ben sevişiyorsam sevdiğim içindir, benle sevişen de beni sevdiği için benle sevişiyordur hem de diyorsun ki alt tarafı bir deliğe girdin, ne büyütüyorsun? E sen büyüttün önce... Büyüttün derken mevzuyu büyüttün... Dedin ki sevgi lazım... Sonra da alt tarafı seviştik, yarın sen yoluma ben yoluma... Ben hangisine inanacağım Şebnem Ferah? Kendimi kullanılmış gibi hissediyorum!

- Bu arada ben bu uykusuzlukla her gece bir yazı yazarım. Mail yoluyla yeni yazılardan haberdar olan 4 kişi biliyorum. Sözüm size... Bundan kurtulun bence... Bu saçmalıklara daha fazla maruz kalmayın... Bence çok sıkıcı yani... Yazmak tamam da, okumak? Sıkılmayın işte ne bileyim?

- İyi geceler!

Hiç yorum yok: