02 Ağustos 2011

Bir Melek Vardı!

- ağladım delice
elimde boş bi şişe
kutladım bu gece sarılmanı
başka kollara

yapayalnız biçare
ölüyorsam kime ne
benzedim bu gece yine
boş sokaklara

model

- Hintli çiftçi, karın ağrısıyla doktora gidiyor ve eksiksiz bir kadın üreme sistemine sahip olduğu anlaşılıyor. O değil de adamın erkek üreme sistemi de tam. Adamın dedik ama adam mı? Ne lan bu? Bambaşka...

- Aydın'da bir baba 17 ve 19 yaşındaki kızlarına senelerdir tecavüz ediyormuş. Bu baba, üvey kızlarından birini de zorla oğluyla evlendirmiş ve tecavüz etmeye devam etmiş.

- Şanlıurfa'da son 2 gün içerisinde hastaneye başvuran 14 ile 17 yaşları arasındaki 11 kızdan 10'u hamile, 1'i de doğurmuş.

- Yine Şanlıurfa'da kızına tecavüz etmiş. Kadın bir şekilde şikayetçi olunca adam da "Bana iftira atıyorlar, kızım zaten hayat kadınıydı" demiş.

- Gelişen, değişen, demokratikleşen, medenileşen Türkiye!

- Ramiz İlker sıkıyönetim diyor, Nagehan Alçı Türkiye demokratikleşiyor diyor. Ne içiyorlar? Bizim içtiklerimiz niye böyle etkiler yaratmıyor? O kadar da içiyoruz halbuki...

- İçip içip sıçıyoruz, sıçtıkça sıvıyoruz. Tüyü de dikiyoruz, kaçmaz!

- Allah varsa; kendisinden dileklerim şunlar: 1) ATV aracım olsun, 2) Westfalen Stadı'nda bir derbi maçı izleyeyim, 3) bulamadım... Çok makul bir insanım...

- O gemi mutlaka gelecek İsmail Abi!

- Behzat Ç. Seni Kalbime Gömdüm! Hayırlısı...

- Damacana kurban damacana, damacana! =)

- Haydi eyvallah...

- uyku imkansız
umut vicdansız
güneş bile dedi ki kendine
doğmak anlamsız

model

Hiç yorum yok: